Söndag

2010-02-07 @ 18:41:05
är va´ det är idag, och lika gla´ är jag för det.. eller nej inte alls, det betyder: upp tidigt imorrn bitti igen *bläää*

Lilleman somnade vid halv tolv i natt/går kväll och sov ända fram till 9, så vi (läs jag) fick oss en ordentlig sovmorgon imorse.. sköönt.

Igår var vi (eller jag) på dop, med mamma och pappa.. lilleman fick vara hemma med pappsen och lika bra var väl det åxå :)

Hade ett rent h-vete rent ut sagt att hitta några (fin)kläder att ha på mig inför dopet.. inte för att de är för smått allt jag äger, utan när jag väntade Simon så lämnade jag småa kläder hos mamma för att kunna ha på mig sedan efter alla gravidkilon gått bort.
Det trodde jag skulle ta ett tag, men icke då heller.. 10 dagar efter förlossningen så vägde jag mig första gången och lilla jag trodde inte mina ögon.. jag hade gått ner ALLA kilon som jag gick upp :o
Så alltså -10kg på 10 dagar, det var inte illa det :)
Känner mig ofattbart stolt över mig själv..

Idag har vi varit och kollat på en skoter som M. funderar på att köpa.. det är ingen "racerskoter", men han ska ha den att köra upp spår och sånt med, och det får han väl gö´ om han vill :)

Nu hör jag lillen ligger nere och skrattar och pratar för sig själv så det är väl lika bra jag går ner och underhåller min son *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0