Idag onsdag

2010-02-17 @ 13:14:46
skulle egentligen jag och Simon åkt ner och umgåtts med de andra mammorna och barnen, men varken natten eller denna dag är på vår (läs min) sida!!

Har knappt sovit en blund inatt, trots att vi la oss strax efter 22 - typ 22.17 eller nåt sånt stod klockan på när jag kom till sängs.
♥ Simon har varit vaken en stund, somnat om och vaknat igen efter 1 timma.. ungefär hela natten!?
Och till råga på allt så vaknade jag imorse vid 6.30 med en fruktansvärd huvudvärk och halsont - förkylning på G?? Ja, kanske det, hoppas lilleman klarar sig denna gången!!

Hade planerat att sova en stund på soffan efter att Simon fått mat och ny blöja, men den herrn vaknade inte förrän 9 och efter det så vägrade han somna i vagnen så nu ligger han på soffan (där JAG skulle ligga) och sussar så gott, efter att ha blit väck ett x antal ggr av vildarna *grrrrrr* så nu blir det inget vilande för mig förrän efter Micke kommit hem och då blir det för sent - vill gärna sova i natt åxå ;)

Så då passar jag på att tvätta lite idag och skulle behöva dammsuga nere, så det blir en vända med snabeldraken i köket iaf, mer orkar jag fan inte med nu..

Maten skulle åxå behövas förberedas så det bara är att micra när Micke kommer hem, men får ställa mig innan han kommer och laga till den då, hoppas Lilleman sover då bara, annars blir det ingen middag idag :)

Nää nu ska jag hänga tvätt och koka mig en kopp kaffe, den 3:e för idag..



 Lilleman i söndags då han låg ute i vagnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0