Efterkontroll

2010-02-16 @ 12:22:32
Idag så har jag och Simon varit i Stöde på MVC för att lilla jag skulle ha min efterkontroll!

Allt var så bra så, blodtrycket ligger fortfarande lika bra som under graviditeten och likaså blodvärdet :)
Vikten var -11kg sedan inskrivning så det är perfekt; till och med Lotta (BM) tyckte det var bra gjort på 9 veckor!

Jag gjorde ingen gynundersökning nu, men OM det är så att jag vill göra en iaf vid ett senare tillfälle så funkar det med, jag har jue inte ont och jag känner mig som innan så..

Idag är det ju dagen som man får proppa i sig en massa semlor utan att skämmas ;) så därför tänkte vi åka ner till mamma och pappa senare på eftermiddagen och det ska bli skönt att komma hemifrån en stund..
Simon tycker åxå det ska bli roligt, han skrattar varje gång man säger att han ska få åka till mormor och morfar *goskiten mammas*

Imorrn är det onsdag igen (vart fan tar veckorna vägen) och då ska väl vi åka ner på "byn" och umgås med mammor och barn OM inte Micke tar med sig bilnycklarna igen!!
MÅSTE VERKLIGEN FIXA "BOSSE"

Nä nu ska jag gå och öppna kylskåpet, kanske det har tillkommit nåt under tiden vi var borta... eller, nehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0