Dagen före

2010-12-23 @ 13:14:24
.. julafton är det idag!
Är det bara jag som tycker att det inte känns som det??
Visst det känns jue att det är i närheten av jul, men inte fan att den är imorrn.. menmen det är jue det så :)

Idag har jag en sån fruktansvärd huvudvärk så det känns som att jag skulle behöva gå och sova minst ett par timmar till, men Lilleman ville kliva upp så det var bara att hasa sej ur den varma sköna sängen då...
Sen så kanske jag behöver elda lite så inte Micke fryser ihjäl när han kommer hem, så ja det var kanske liiiite bra att jag klev upp då ;)

Både jag och Simon är lite hängiga, men inget som är "livshotande", bara hosta och det evinnerliga snoret som det inte blir nån hejd på.. gudskelov har mina ögon skött sej exemplariskt denna gång!


Det märks på Lilleman att han blir otroligt rastlös av att bara gå runt hemma/inne och inte göra nåt (förutom att leka själv) för han blir huuuur gnällig som helst och har svårt att somna på nätterna/kvällarna.

När han har haft nån "lekkompis" här så är han tröttare på kvällen och inte lika grinig och detsamma om han och jag varit ute en liten stund på dagen, han blir lixom en annan pojke då.. men det är jue inte sååå kul att gå ut när det är närmare -30grader ute :s 

Nej, java för huvudvärken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0