Dag 03 - Mina föräldrar

2010-12-29 @ 16:15:46

Jag och mina föräldrar kommer väldigt bra överens idag, men för bara 10 år sedan så var det ett rent helvete (ibland).
Men så är det väl i alla hem där det finns tonårsbarn :)

Min mamma, Ulla:

Min mamma har samiskt blod i sej så hon är den lugna i familjen.. önskar att jag hade ärvt det av henne :)
Hon är den som jag kan prata med om precis allt, men ibland kanske jag inte gör det och då brukar det i regel alltid gå åt skogen ;)
Behöver jag låna pengar till nåt så är det bara att ringa henne så försöker hon lösa det på nåt vis, trots att hon inte heller har så mycket ♥


Min pappa, Ulf:

Det är min far som jag har fått mitt temperament ifrån.
Från glad och trevlig till fly förbannad på ett ögonblick!
Lika tjuriga är vi åxå och tro det eller ej, Simon har åxå ärvt vårt humör :)
Eftersom han är tjurigare än ja, jag vet inte alls, så har man lärt sej att aldrig diskutera nåt med honom eller rådfråga, utan bara göra och berätta sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0