Tisdag - natten mot onsdag

2010-08-11 @ 00:35:44
Jaha, så sitter man här och väntar på att håret ska torka till lite efter duschen.

Idag har det faktiskt inte blivit nåt gjort alls hemma här.
Mats kom på fm och stannade ända till eftermidda´n så allt blev bara avstannat, men det gör inget.. det är ganska mysigt med sällskap åxå ;)

Idag har Micke varit och köpt en bil; en Ford Granada.. grön, blev den eller den var det då vi hämtade den åxå :D Iaf så ska han ha den då han fixar rosten på sin golf och det kan han väl få ha, eftersom jag är i behov av bil vissa dagar jag med så kan han inte låna Bosse.

Jag fick alltså följa med och köra hem golfen och på vägen hem så fick jag se något alldeles underbart, så underbart att jag till och med började gråta eller åtminstonde fick jag tårar i ögonen.. min underbaraste, lilla gogumma Mercedes ♥
Jag trampade på bromsen och det var tur att det inte gick så fort :) och klev ur bilen och ropade på henne, då stannade hon till och satte sig i gräset och tittade på mig.
Då jag var kanske 1 - ½ meter framför henne så tog hon ett jätteskutt in i buskarna och försvann lika snabbt som hon kom fram ;(

Jag förstår inte varför hon inte kom fram till mig, men det kanske är så att hon inte är "klar med sin semester" ännu så hon vill inte komma hem..?
Hoppas att det är så, så att hon inte har rymt/flyttat för gott..

Nää, nu ska jag kika runt lite mer, sen blir det sängen med Simon och Våfflan (Micke sover jue på soffan han)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0