6 aug 2010 - Tankar

2010-08-06 @ 14:05:23

Idag är det en sån där dag som man önskade att man hade kunnat få stanna kvar i sängen!
Inte för att det är nåt som har gått på tok eller så, men känner bara för att ligga själv med mina tankar och fundera.. på livet i största allmänhet.

Ryggen känns inte ett dugg bättre idag heller och jag önskar att Micke hade varit hemma och kunnat ta Simon, men bara att bita ihop och se glad ut ;)

Kan inte sova på nätterna nu.. har kommit in i den "elaka" perioden av mitt liv igen, den perioden som jag trodde försvunnit med Simons ankomst, men uppenbarligen är den tillbaka och jag vet inte hur jag ska tackla den, för nu behöver jag verkligen min sömn och kan inte gå och vila på dagen om jag känner för det, utan jag måste ta hänsyn till Lillemans behov.

Mina sömnproblem började vid 2004 då jag gjorde illa knät, och efter det har jag bara kunnat sova i ca 3-4 timmar/natt.
Då Simon kom så fick jag börja att sova mina "normala" 7 timmar igen, men så efter Mercedes försvinnande så är "ordningen tillbakaställd" och jag får bara mina 4 timmar :( känns måttligt tröttsamt, men vad gör man?!

Nu: Kaffe.
Sedan: ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0