Nej men hoppsan

2010-08-02 @ 13:13:22
Vad länge sedan det var jag uppdaterade med en rad eller 2 :)

Idag är det måndag och Mickes första arbetsdag efter semestern.. det är lite tråkigt, men samtidigt är det skönt att vara ensam åxå, för då får man så mycket gjort ;)

Lilleman var så snäll imorse och sov ända till 10, så då kunde jag plocka på lite innan busen kom på fötter igen..
Har dammsugit Simons rum och lagt på hans nya matta som jag köpte till honom i torsdags.
Det blev en "bilmatta" eller vad man ska kalla dem, som han kan ha sedan när han börjar leka med sina bilar.
Kan meddela att dammsugaren uppskattas INTE av Lilleman; han skrek och skakade under tiden jag drog igenom hans rum!
Vad ska jag göra då?
Han ville jue vara med och det gick så snabbt så.

Igår var vi i Timrå hela dagen.
Först så grattade vi Ida som fyller 1 år idag, men eftersom Micke jobbar så grattade vi igår ist.
Därefter så åkte vi till mamma och pappa och där blev vi kvar på middag, grillat *mums*

Ja, vad mer kan jag skriva om..?
Jo, min älskade kamrat och ögonsten Bosse Passat har gått sönder ;(
Värmepaketet har sagt upp sig och därför så är han nu avställd och påbörjad med urplockning..
- Detta kommer att ta ett tag att fixa, sa Micke då jag frågade om det var nödvändigt att ställa av Bosse.

Nepp, nu måste jag ner och hämta tvätten, sen blir det gröttajm för Liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0