Måndag, 9 augusti 2010

2010-08-09 @ 12:15:31
Vår (läs. min) dag började lite rolig faktiskt ;)
Men det tar vi sen.

Ryggen har blivit lite bättre, men den är verkligen inte bra.
Kan dock lyfta nu och ligga går, men det svider som fan då jag ligger på rygg eller mage.
Var faktiskt på god väg att ringa hem Micke i fredags, men tänkte att det är bättre att han jobbar än att gå hemma som nån personlig assistent till mig *ironi*

I helgen har vi fått ganska mycket gjort (läs. enligt mig) trots min rygg, så kanske det är bättre att Micke får hela äran ;)
I fredags när M. kom hem från jobbet så fortsatte han med vedkörningen från "det lilla röda huset vid skogen" ner hit, men eftersom Bosse är enda bilen vi har med dragkrok och han står jue i garaget och skäms, så fick han köra vagnen med traktorn och då går det jue så väldigt mycket långsammare.. men det går!

På lördagen efter postrundan så fortsattes det att köra ved, och på eftermiddagen kom mamma och pappa en sväng.
De hade med sig kameran så nu har jag bilderna från Simons dop, tänkte lägga ut dem senare.
Men om ni har facebook kan ni även kolla denna länk ---> Dop <--- men som sagt, så kommer det komma lite bilder här på bloggen åxå ;)

Igår blev det en tur på Stöde Marknad och där köptes det lite korv och en ny plånbok till Micke, han som har tjatat om en ända sedan vi var på Gotland.

Ja, det sammanfattar väl vår helg något så när :)

Så nu ska ni få läsa om morgonens bravader...

Jag var på toa och tyckte att Lilleman blev lite tyst där inne där han satt/stod i sin gåstol.. så jag smyger mig in till vardagsrummet och ser att min underbare son har tagit en blomma från fönsterbrädan, tömt jorden över sig, och blomman, den låg på bordet till gåstolen :)
Man kan jue inte göra annat än skratta, men det kändes ändå ganska så tröstlöst just då, men det var jue ändå rätt dag att göra detta på för jag hade ändå tänkt att städa lite idag.

!KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0