....

2010-08-14 @ 12:29:11
Ja, det kanske är dags med en rad eller 2!?

Dagarna springer iväg med stormsteg så man vet inte alls.. hinner inte med bloggen nu för tiden, och ändå så tycker jag att jag hinner med allt andra som man ska göra/kolla på internet.
Måste fundera på det där ;)

Mercedes lyser fortfarande med sin frånvaro och det skär i mitt hjärta varje kväll då jag kryper ner i sängen och hon inte är där.. men vad gör man?
Vi har diskuterat fram och tillbaka lite och OM inte hon har kommit tillbax till årsskiftet så skaffar vi en liten kattunge och därmed så tar vi bort Våfflan åxå.

Det känns svårt att tänka så, för då har vi mist bägge våra sötnosar, men vi kan verkligen inte ha kvar Våfflan som det ser ut nu.. hon är jue ute nu, men gör sina behov inne på lådan och tar jag bort lådan, ja då sätter hon sig i öppna spisen igen :s
Visst skulle vi kunna omplacera henne, men det är synd om henne då.. eftersom hon är så rädd för främmande människor, så skulle det nästan vara plågeri att nån annan får ta henne.
Så det bästa för Våfflan blir nog att få komma till katthimlen, tråkigt nog.

Imorrn blir vår Lilleman 8 månader, alltså tänk er 8 MÅNADER, vart tog tiden vägen..?
Han är inte vår Lilleman längre, utan storeman, men så kan man inte säga.. det låter jue konstigt, nää han får vara Lilleman hela livet :D

Nej, en kopp kaffe på detta så kanske man blir människa igen ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har en trevlig helg! =)

2010-08-14 @ 21:33:20
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0