100804 - Onsdag

2010-08-04 @ 21:46:28

Halva veckan har gått och inget har man fått gjort :o

Eller det stämmer väl inte till 100% heller, men ca 80 iaf ;)

Igår så var jag och Simon på hemmaplan hela dagen, vi hade besök av Mats och det var som alltid lika trevligt.

Simon fick passa på att duscha igår kväll och det uppskattades lika mycket av honom som av mig ;) och jag vet inte om det berodde på duschningen eller inte, men han sov hela natten igenom från 22-10 imorse!?
Annars så brukar man kunna ställa en klocka på att han kommer att vakna vid 2-2.30 varje natt, men som sagt han sov hela natten.
Jag som själv gick och nattade vid halv elva för att orka med att vakna och vara snäll och trevlig med min son där vid 2 tiden, men fick sova ut med andra ord :)

Idag har vi åxå haft besök, men idag blev det av mamma och pappa.
Det är jue pappas sista semester vecka så de passade på att komma och umgås med Simon lite.
Med sig hade de en röd liten gunga, till Simon förståss ;) och han blev överlycklig när han fick pröva den.
Bilder på spektaklet kommer imorrn kanske, beror på vädret!

Har alldeles nyss nattat sonen efter ett bad/dusch (måste testa min teori en gång till) och ska väl alldeles snart sussa jag med.. OM ryggen tillåter det vill säga.?

Over & Out for 2day.

 ♥Miss U like crazy; Mercedes Benz!♥


Kommentarer
Postat av: Anna - Om livet som ung ensamstående mamma.

Ja, tänk att man blir så glad över en lkiten tand?

Vad många tänder din lillkille fått redan! Hej och hå, här ligger Sagan i la :P



Hoppas att ni får en trevlig helg!

2010-08-05 @ 11:41:56
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0