26 aug 2010 - torsdag

2010-08-26 @ 13:08:46
Oj, nästan gått en vecka sedan jag skrev sist :o
Jag lever, bara det att det är så tråkigt att blogga nu för tiden, då det inte händer så mycket.. bara en massa "Simonprat" och det kanske inte är så kul för er läsare ;)

Vi var iaf på Selånger i söndags, och där hittade vi lite "bra att ha grejjer" både till oss och till Simon.
Jag köpte 10 par strumpor, Micke 3 par tröjor och till Lilleman blev det ett par blåa foppatofflor i strl 20 :)
De är liite för stora än så länge, men han går jue ändå inte heller så de är bara för att vara "fint" så det gör inget..
Veckan som varit har varit låååång och tråkig, tycker det känns som det är lördag eller söndag idag, men så är det jue bara torsdag :s
Var till Timrå i tisdags, skulle på försäkringskassan så lämnade lilleman hos mamma/mormor.
Tyvärr så fick jag inte den hjälp jag behövde så då måste jag åka ner en gång till nästa vecka eftersom försäkringskassan i Timrå har samarbete med arbetsförmedlingen varje dag utom onsdagar och de kunde inte svara på mina frågor... *suck*
Förstår inte vad de sysslar med..??
Och ringa det går inte för det har jag gjort och de skulle skicka dessa papper jag behöver.. det var 2månader sedan, mailade gjorde jag åxå för 1 månad sedan och de sa samma sak där, vi skickar papperna du behöver... jo tjena, inga papper ännu och det börjar bli bråttom nu :mad:

Aja, nu får jag snart besök.

See Ya´ll Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0