100820 - fredag

2010-08-20 @ 16:50:10
Ja, idag är det fredag och jag känner mig mycket piggare... har till och med fått i mig lite mat, så det finns hopp om livet iaf :)

Har jue tabletterna OM det skulle börja jävlas igen..

Fick i mig endast nyponsoppa igår och det kändes imorse, vaknade med en ordentlig huvudvärk (som för övrigt håller i ännu) och var jättehungrig!
Så vi tog oss och gjorde ordning lite mat och jag åt lite försiktigt, eftersom jag är rädd att få så där ont igen, men det gick som sagt bra :thumbup:

I helgen är det Selånger Marknad och ev. så ska vi åka ner på söndag, kanske man hittar nå skoj, kanske inte ;)
Jag skulle hellre åka in imorrn men då Micke jobbar i natt så är det bättre på sön :s
Hoppas det blir bra väder då bara..?

Nu har ni fått en liten uppdatering, måste ta min lille son som börjar bli upprörd här på golvet :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Vad häftigt att han snärt är på väg att krypa! Det går så jädra snabbt när de väl får fart :)



Hoppas att allt är bra med er ohc att ni får en fin dag!

2010-08-31 @ 12:37:49
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0