Rubrikraden blir tom :D

2010-04-23 @ 13:30:34
Jaha idag är det fredag igen då´rå... Underbart!!

Helgen kommer nog att vara lugn, ev ska vi till Timrå och hälsa på Åsa m.fam om Micke känner sig pigg på det (han är så jäkla förkyld).
Annars om inte det blir av så vette fan vad som händer hemma här...??
Myspys med Simon kanske, skulle egentligen behöva åka nerövers Birsta och köpa lite grejjer till vår minisemester vi åker på om sisådär 1 månad :)

Natten till den 22 maj så packar vi in oss i bilen och åker ner till Nynäshamn för att sedan klockan 11 på fm ta färjan över till Gotland... och det ska bli heeeeelt undebart att få komma iväg en sväng.. slippa katterna och allt här hemma :)
Så mellan 21 maj och 29 så är jag icke anträffbar, men kanske mobilbloggar nåt ;)

Aja, tillbax till nutid ;)

Igår var vi (jag och Simon) på BVC för hans 4månaderskoll, och han väger nu 8074gr :o längden tog de inte denna gång och det tycker jag är synd för då blir det ett hopp i hans babybok där jue, menmen det är såna smällar man får ta.
Efter vi varit där så åkte vi till Torpshammar för att lämna snusdosa till Micke och Lilleman ja, han sov hela vägen hem igen.

Nu blir det nog en kopp kaffe innan jag ska ge mig i kast med att klä Lillen inför tvätthängning ute.. är väl inte så popis att gå ut och lämna han ensam heller... han lär väl gallskrika??!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0