Skärtorsdagen 2010

2010-04-01 @ 08:03:42
Är vad det är idag!

Lilleman somnade vid 21.45 igår kväll och när jag och Micke nyss hade somnat typ vid elva så vaknar jag av att han (läs Lilleman) skrek och var helt olycklig :o så jag gav han nappen, men fortsatte att skrika!?
Trodde att han kanske hade bajsat så jag bytte blöja, men det var inget sånt, bara lite kiss, men när vi la ner honom i spjälsängen igen så blev han tyst och somnade strax om...?
Kanske det var en mardröm?? Drömmer de när de är sådär små??

Jag tänkte passa på att skicka en påskhälsning till alla idag eftersom jag ändå lär glömma bort det eller så hinner jag inte blogga nåt på hela helgen :) man vet aldrig!

Nu hägrar kaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0