Nu är det vår

2010-04-13 @ 12:04:59

Ja hörni mina läsare (om jag har några kvar) nu är det vår - heeeelt underbart :)

Solen har visat sig för oss nu i några dagar och igår, då gjorde jag riktig vår... jag hämtade fram mina "Foppatofflor" :D

Hade planerat att hänga tvätten ute på tork åxå här igår, men det är liíite för mycket snö kvar där så jag hoppade det, men snart så.

Igår så fick jag inbjudningskorten till dopet som jag beställde och de blev så fina så, är riktigt nöjd med mig själv, ja tom Micke tyckte de var fina.

Måste bara tala om att Simon har blitt en "stor" pojke nu enligt han själv iaf.. han verkligen vägrar att ligga i vagnen nu när man är ute och han inte ska sova, han ska sitta, så nu i söndags så drog jag på honom solbrillorna och lät han halvsitta ist, och så mycket gladare han blev.. sedan när han somnade till var det bara att fälla ner till liggande igen ;) och han sov så gott så!!

Nä nu blir det en kopp kaffe vid Emmerdale, sedan utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0