Helg!

2010-04-09 @ 15:43:17
Ja nu är det helg i det lilla röda huset vid skogen ;)

Micke kom hem från jobbet vid kvart i tre och nu har vi gjort helg som sagt!

Simon ligger och sover just nu och efter han vaknat och fått i sig nåt att käka så ska vi åka nerövers (läs. tror jag) för att handla.. blir nog en sväng in på Max eller Donken åxå eftersom vi inte käkat nån middag..?

Vill passa på att skicka en massa styrkekramar till Åsa och hennes familj som för närvarande har det riktigt jobbigt!
Vill inte gå in på vad det är som hänt här i bloggen, men jag hoppas att det löser sig och ni ska veta att både jag och Micke tänker på er alla

Imorrn så blir det 30årsfest och trots att det är Simons gudmor som fyller så är han lite ung för att få gå på fest, så därför ska mamma och pappa komma upp imorrn em och vara barnvakt till Simon + katterna :))

Ville inte lämna han i Timrå och hämta på söndag för då har jag fått ångest över att inte ha honom hemma; nog för att jag vet att han klarar sig med mormor och morfar åxå, men känns skönare att ha honom hemma hos oss.. då har jag jue anledning att hålla Micke nykter :D

Nää, kolla om Lillen är vaken kanske?!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0