En helt vanlig dag

2010-04-28 @ 09:55:02
tror jag att det blir idag :)

Är ju onsdag och då brukar vi åka ner och träffa barnen och mammorna, men idag så känner jag för att låta Lilleman sova ut!
Brukar nästan alltid få väcka honom vid halv10 då vi ska åka ner och jag tycker det är så hemskt :S
Men det kommer fler onsdagar, sägs det visst :D

I helgen så var vi på vårmässan med Åsa, Leif och Max och sedan så blev det grillat hemma hos dem *mums*
Tyvärr så blev Simon trött så vi var tvungen att åka hem tidigt så blev inget "tjejsnack" av denna gång, men det kommer fler gånger.

Lilleman har jue börjat äta gröt till frukost och igår när vi skulle handla mer så hade de inte den "vanliga" gröten han brukar äta, så jag fick så lov att köpa hem "banangröten" ist och den gick i den med, till och med bättre än den andra :thumbup: så då vet vi att han äter den åxå då´rå!!

Nej nu ska jag sluta med tomsurret för idag..

Kommentarer
Postat av: Bodil

Nästa onsdag på lokalen är det ju kryddparty kommer du? vi behöver få veta för smakprovernas skull! Kramiz

2010-04-28 @ 18:36:08
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0