15 april

2010-04-15 @ 10:00:57

Idag blir vår lilleman 4 månader :) tiden verkligen springer iväg när man har barn, eller den kanske alltid har gått fort men man inser inte det förrän man får barn.. vad tror ni??

Idag så är det iaf soligt igen, och vi ska väl försöka ge oss ut på en utestund sedan på em innan sambo/pappa kommer hem :) är liksom ingen mening att ta ut Simon på fm för han sover lääänge!


Han brukar vakna vid halv7 då får han flaskan och en ren blöja, sen somnar han om till 10-11 och då får han "morgongröten" (läs lunchgröten ist).
Efter den får han av sig pyjamasen och torr blöja sen så brukar vi mysa framför Emmerdale och ibland så somnar han om igen och sover till 13!

Igår var både jag och Simon såå trötta att vi gick varandra på nerverna ;) så karln i huset gick ut och skulle skruva lite med Bosse, och sedan for han på jobbet och kom inte hem förrns efter 22, då Simon skulle nattas..

Simon var övertröttad efter att ha sovit dåligt på natten och vägrade sova mellan 15 och halv5 som han brukar göra i vanliga fall och jag som åxå hade varit vaken sedan halv4 pga Simon, var urtrött och kände bara bläää!!
Så vid åtta igår kväll var det nog, då hade Simon skrikit och varit allmänt arg för länge, då la jag ner han i vagnen och han tvärslocknade :o trodde inte att han skulle sova nåt i natt pga detta, men han somnade som en stock ändå när jag lade ner honom i sängen!
Har börjat med ett album till Simon, Min familj heter det och ska innehålla kort på hans familj (om ni inte förstod det).
Det blir kul för honom att ha sedan + att det är bra "träning" för honom sedan så han vet vilka alla är ;) har ingen riktig förklaring men ni fattar säkert?!

Nu tror jag att det behövs en kopp kaffe så man vaknar till ordentligt, har varit vaken sen halv 7, men är fortfarande inge pigg :/







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0