Söndag 20/9-09

2009-09-20 @ 14:11:10
Var på middag igår hos mamma och pappa - tacktack!
For sedan hem och Malte kom föratt hälsa på oss även denna kväll, han var här i fredags åxå, men va´gö väl det.. man är väl ung och piggelin.. bara kul att få besök nån gång ibland åxå - då håller M. sig hemma iaf.

Idag vette fan vad som ska hända; vill åka nerövers Birsta och köpa den där bodyn jag hittat till lill*n, men vill inte vara ute så mcket bland en massa folk nu i influensatider, så det blir av att vänta med att köpa den.. tänkte att man ev kunde åka ner lagomt till öppning så man bara springer in och köper den och sen snabbt ut igen, men då kommer den väldigt bra frågan; hur i helvete får jag upp M. till klockan 9 en lör eller sön?? Måste jue åka vid 9-tiden om de öppnar 10!!
Aja, får väl så lov att åka själv ist då, men hade tänkt att man kunde hälsa på lite folk när man ändå är nerövers, menmen, som sagt åker väl själv då´rå!

Annars så skiner solen idag, och det kändes väldigt behövligt, med tanke på att det är höst och man blir lite deprimerad då.. jag brukar dock klara mig, men vill ändå ha en massa sol omkring mig.

Nä, nu ska jag passa på att gå ut och få i mig en massa underbara strålar från solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0