Nytt BMbesök

2009-09-28 @ 18:27:36

Idag så har jag och den sjukskrivne sambon varit i stan hela dagen.
Först så skulle vi till stan för att träffa barnmorskan igen, allt såg fortfarande toppen ut; urinprovet var bra och blodtrycket lika så medans bäbisen mår kanon i magen och har nu fått upp hjärtslagen till 150s/min.
Och den ligger fortfarande precis på kurvan, trots att det inte gör nåt att den stiger lite *stolt*

Alla säger jue att om det är låga hjärtslag är det en pojke och höga en flicka, isf så bär jag på en dubbelkönad bäbis; först hade den jue 128s/min, sen 132s/min och nu 150s/min, spännande att se hur det är nästa gång (12 oktober).

Efter BMbesöket så tog vi och hämtade mamma i Timrå så hon fick följa med till Birsta en sväng, och där nere så köpte jag mina första barnkläder.

Bilderna är klickbara för större strl!
Tyvärr var mina batterier i digitalkameran slut, så ni får nöja er med mobilbilder!

                                    

Mamma var så snäll så att hon köpte en badbalja till bäbisen åxå, så nu börjar det te sig med all inhandling!

Efter Birsta så skjutsade vi hem mamma och tog oss en kopp kaffe där innan vi for vidare till fyndlagret + ICA Maxi..

Nu kom gubben hem och vill troligtvis ha datorn, så det är väl lika bra att han får det då..


Kommentarer
Postat av: farmor marie

Va bra att det ser så bra ut.Fina barnkläder du har handlat.Kram

2009-09-28 @ 19:41:12
Postat av: Bodil

En liten sak som jag haft mycket hjälp av är en BADHJÄLP att ha i badbaljan då bebisen lätt blir hal och jag fick ont i ryggen av att hålla i bebben... ( men man kan ju önska sig saker också)

2009-09-28 @ 21:33:48
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fina kläder :)

2009-10-01 @ 14:32:26
URL: http://frokenlax.blogg.se/
Postat av: Åsa o Max

Ja jättefina kläder max har en likadan mössa o hälsduk som han använder :) Ja snart så är det dax :) kram

2009-10-02 @ 08:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0