Nu är det höst

2009-09-27 @ 14:12:08
Småkyligt ute, löven blåser av träden och landar på marken.. ja, då vet man att hösten har kommit ännu ett år!

Fredagen blev lyckad, då Micke och Malte hade sin surströmmingsmiddag (jag åt köttbullar med gräddsås).
Jag var tvungen att skjutsa dem till Rolf på nattkvisten då de ville bjuda han på grogg och det kan man väl ställa upp på.. men jag hoppas detta var sista groggen för Micke på ett bra tag, orkar liksom inte ha en orederlig karl hemma nu.
När vi skulle åka hem så fick jag köra i 30-50km/h, för det var en viss sambo som mådde dåligt!!!

Igår lördag så skulle vi till Timrå för att gratta pappa på födelsedagen och vi for väl inte förrän vi halv3 typ, väl där så blev det tårta och middag.. kollade på nån film åxå på TV4Film innan vi for hemövers vid 23tiden, då höll jag på att somna på soffan hos mamma..
Jag hade planerat att se The Amityville horror (eller Huset som Gud glömde som den heter på svenska) i natt, men vågar verkligen INTE se den ensam, då jag gjort det redan en gång och fick då vara uppe resten av den natten, men Micke vägrade se den eftersom han verkligen avskyr rysare, så det blev bara att gå och natta sig själv bredvid Benz i sängen då, efter 15 minuter in i filmen..

Kan tala om för er som tycker den filmen är bra att ni ska verkligen läsa boken åxå, för den är 1000 ggr bättre än filmversionen!

Idag så blir det väl en ganska så lugn hemma dag, ska på ICA (eller nån form av affär) och handla lite mat och imorrn ska vi till stan för ett nytt besök hos barnmorskan.. det är tur i oturen att Micke är sjukskriven, för nu kan han följa med på ännu ett besök där.. mysigt värre + att jag ska in på IKEA eller rättare sagt Birsta City och köpa denna body till min inneboende i magen, sedan så skulle jag behöva avlägga ett beök på ÖB eller Biltema för att köpa ett reflexhalsband till Benz.. är ingen mening att ta på Våfflan ett halsband för hon får panik och river av sig det efter 1 timma!

Nu ska vi käka lite, sen kallar duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0