*Lördag 12/9-2009*

2009-09-12 @ 21:23:30

Idag har vi varit på middag hos svärfar m. fam.. gott med grillat OCH att äta ute för (troligtvis) sista gången i år.
Blev lite kallt, men det finns jue kläder och när man väl ätit så fick man upp värmen igen..

Micke kände sig hängig i gårkväll så jag blev nästan lite smått oroad, men imorse var han pigg igen, så det var nog bara tröttheten efter en veckas arbete som gjorde sig påmind.

Jag som hade planerat en resa till banken i går förmiddag, men så startade inte bil(fan) så det blev att vara hemma ist, men det va´skönt det med, för det var jue såååå kallt igår!
Får ta det på måndag ist.. M har lovat att köra min bil lite imorrn så den är pigg på måndag, blir jue lite sådär när man kör den så sällan, men det är M:s fel.. det är han som tycker det är bättre med Golfen för den är billigare och visst är det så, men då kan jag lika gärna sälja min Passat isf.

Nä, "fundelerar" på om jag ska gå ner och kolla på dumburken vad det kan bjudas på där, Mercedes ligger jue i soffan och det känns väldigt inbjudande att mysa med henne... annars så har jag lite saker att plocka undan på bordet i köket... har fått hur mycket blommor som helst i födelsedagspresent och alla står där och tar plats.. fina men ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0