Här ska det visst stå en rubrik!?

2009-09-14 @ 11:39:22
Idag har jag varit iväg till Fränsta, svängade in på Coop i Torpshammar på vägen hem och köpte kissemat åxå, orkade inte gå in bland alla pensionärer i Fränsta och i T-hammar var det folktomt.
Slängde in en tvätt i maskinen innan jag for och den är alldeles strax klar, då passas det på att hänga ute idag med då solen skiner.. hoppas bara tvätten sen igår är torr?!

Micke har dragit hem en till bil, som han har lovat mig (och alla andra åxå för den delen) att den inte ska stå här så länge, bara för att ta reservdelar från den till hans Golf.. så jag hoppas den försvinner fortast möjligt, den står lixom precis bredvid min klädlina - alldeles utanför vardagsrumsfönstret!

Tänk att det "bara" är 77 dagar kvar tills den vild* i magen min beräknas komma ut, men det kan jue som sagt hända när som helst, men på ett ungefär iaf.
Sitter just nu och lyssnar på Michael Jackson med Human Nature och bäbisen tycker nog om den lika mycket som mamma - blir bra det, så "pappsen" får konkurrens i bilen.. men det har han jue redan då jag vill lyssna på en viss musikstil och han en helt annan.. tur vi har varsin bil nu för tiden!

Nu ska jag ut och hänga tvätten, sen blir det Emmerdale på 4:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0