Glykol i bilen, resultat; ett läkarbesök

2009-09-25 @ 13:55:53

Nu har jag äntligen fått glykol i min bil, synd bara att det resulterade i att Micke blev sjukskriven i 1 vecka!

Han skulle vara snäll med mig i onsdagskväll så han ställer sig och tappar ur vattnet ur min bil, men dessvärre så var han tvungen att ha lite tryck på grejjerna så han hade varmkört bilen före - föratt göra en lång historia kort, så slutade det med att Micke fick (ca) 90gradigt vatten över handen och jag fick så lov att köra in han på sjukhuset/distriksläkarjouren!
Han är nu sjukskriven i 1 vecka och börjar alltså jobba igen den 5 oktober.. känner mig lite skykdig faktiskt eftersom det är jag som har tjatat om den där jävla glykolen i flera veckor nu, menmen..

Nu kallar dammsugaren.
Surströmming i kväll med Malte.


Kommentarer
Postat av: Bodil

Det var väl onödigt! fattade han inte att det bli tryck då grejjerna är varma? Fast så där gjorde S också för några år sen! kramiz

2009-09-25 @ 16:24:29
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0