Lite tomsurr

2009-09-23 @ 11:15:54
Idag är det tredje dagen som jag inte orkar gå ner och sätta mig och kolla på VBÅ.. känns som om jag har tappat lusten med det, mamma säger samma hon med, att det börjar bli så tjatigt och man irriterar sig på vissa i serien!
Men HTG det missar jag då inte!

Micke är hemma idag med, har varit hemma hela veckan nu, han har fått sån fruktansvärd smärta i ryggen att han knappt kan röra sig.. brukar skoja och säga att det är sympati med mig (med tanke på foglossningen) men det trodde inte han på!

Inatt har jag sovit så fruktansvärt oroligt, har vaknat flera ggr av att det är för varmt i sovrummet, det beror på en viss karl jag bor med som eldade i vedspisen igår kväll!
Visst det blir billigt och varmt, men snälla måste man elda så man flyter bort i sängen sen då??
Till råga på allt så trodde jag att Benz skulle göra som vanligt och väcka mig vid 4-5tiden, men inte då.. i natt så sov hon ut ordentligt - hon kom in kvart i nio igårkväll och sov till 10 idag, så jag måste passa på att tacka henne för att jag fick sova en stund extra en dag som denna.

Till helgen skulle det visst bli surströmming hemma här, som jag fattade Micke igår.. Malte och ev. Rolf och Emelie skulle väl titta bort en stund.. har bara hört att det skulle bli strömming och att Rolf skulle se vilken dag som passade bäst.
Men som vanligt så vet jag inget..  förutom att det blir ingen äckelströmming för mig inte!
Ska även en sväng till mamma och pappa för att gratta pappa som fyller år på lördag, sen skulle väl Micke till Lotjärn och "göra höst" hos farfar åxå.

På måndag ska jag till barnmorskan igen och denna gång blir det som vanligt att mamma följer med.
Jag åker till henne direkt på morgonen och sen ska vi till Birsta City lagomt till de öppnar för att köpa bodyn jag vill ha till bäbisen + ett reflexhalsband till Benz.
Ska till och med få låna Mickes "lilla" golf då.

Micke ville se "om jag behärskar" hans bil i går, så jag fick lov att skjutsa han till Stöde när han skulle köpa snus, och jag kunde med den åxå - men jag vill hellre ha min egen ist, har jue gjort en egen "hemmiljö" i den som gör att jag trivs, och sen ska jag ha nån annans bil.. nää fy fan vilken panik jag fick, men det gick jue bra iaf!!

Nää nu vill Våfflan gå ut och jag ska ta mig en kopp kaffe så jag vaknar till liv innan HTG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0