"Besök" till morgonen

2009-09-08 @ 10:17:10
Jag fick ett sk besök imorse när jag låg och sov... av min farfar!
Han finns inte längre med oss och har inte gjort det sen början av 90-talet, men så helt plötsligt imorse så dök han upp i min dröm!!

Det var inte bara han och jag i drömmen utan pappa, mamma och Micke var åxå med, MEN det var bara jag som hade kontakt med farfar, han satt där på en stol och jag gick fram till honom och satte mig i hans knä och talade om att jag ska ha en bäbis..
Han kramade om mig och sa att det skulle bli roligt, sen vaknade jag av att jag grät.. jag gråter nu åxå, har aldrig någonsin drömt så här förut och jag vet inte vad det betyder, men jag tror att det är hans sätt att visa att han finns kvar med mig.

Ska berätta om min underbara barndom, med farfar nån gång.. men nu ska vi snart till barnmorskan så har inte tiden nu.

Om nån har den minsta idé om vad han ville i drömmen, så tveka inte att skriva en rad.

P&K

Kommentarer
Postat av: Bodil

Han vill visa att han finns för dig och att han vakar över dig och bebisen! Han vill bara väl =)



2009-09-08 @ 12:56:06
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Bodil

Jag tror nog att din pappa skulle bli glad över att hans pappa finns kvar hos er!

När man väntar barn och sen får barn är det precis som om alla andar vaknar till liv de finns här som ett slags skyddsnät!

Kramiz

2009-09-08 @ 21:08:43
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0