Att göra vecka 37

2009-09-07 @ 08:38:49
Detta är vad jag vet om nu ska hända/göras, men det kan dyka upp mer grejjer, får jag hoppas på iaf!

♥Måndag: Plocka undan strykbrädan och de strykade dukarna och ev. tvätta lite gardiner och dukar.
Åka på affären och handla nåt till middag - förslag uppskattas.
Kolla på Days och Emmerdale.

♥Tisdag (Micke ledig): Besök hos Barnmorskan kl 11.
Infomöte försäkringskassan, Sundsvall kl 15.
Besöka sjukhuset (förlossningen) kl 18.30
Mellan detta ska vi även hinna med Berners föratt beställa givaren till min bil.

♥Onsdag: Så lite som möjligt eftersom det är min 27-årsdag *hua*

Kommentarer
Postat av: Syrran

Lasagne kan du ju göra =) mumsigt gott! Annars kassler och ris korvstroganof, köttbullar och mos, potatisbullar och bacon... Jag ska göra pasta ost och skinksås idag!

2009-09-07 @ 14:33:40
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0