Ännu en helg till ända

2009-09-06 @ 16:31:15

Söndag, snart måndag igen..

Helgen har varit väldigt innehållsrik; mamma och pappa kom på fredag eftermiddag med husbilen så de kunde ha nånstans att sova.. självklart.
De skulle egentligen ha kommit vid 2-tiden men pga ett missöde hemma med akvariet så blev det lite senare, men vad gör väl det??

Igår så blev det en dag i städningens tecken, mamma och jag har storstädat hela huset inkl. bytt gardiner.. Ja, pappa och Micke fick så lov att hjälpa till lite de med, att ta undan tunga grejjer och slänga ut min (underbaraste) bokhylla som vi inte har använt på 2 år.
Senare på kvällen for Micke och pappa ner till Nordanstig föratt kolla på en bil till Micke och tro det eller ej, men de kom hem med den åxå, så nu har Micke en Golf kombi-98.. ska lämna tillbaka C3:an som står här ute nu i eftermiddag - ska snart åka.
Mamma och jag passade på att fara till Fränsta på macken och köpte nåt gott medans vi väntade på dem.. tog det lungt på väg hem så vi kunde kolla på omgivningen *haha*

Idag så har mamma hjälpt mig med att klippa topparna och nu har de farit hem, för denna gång - kommer igen på onsdag då lilla jag fyller år!

Nu har jag varit snäll och uppdaterat en sväng idag igen.. ska ner och vänta in Micke för att sen åka nerövers stan.

P&K


Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

helgerna går för fort :(

2009-09-06 @ 16:57:24
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0