"Vicken" natt vi haft

2009-10-01 @ 13:35:43

Tänkte att jag skulle skriva en rad eller två om vad vi har gjort i veckan, men först och främst måste jag få klaga lite;

Natten har varit outhärdlig, gick och la mig vid elvatiden och tvärsomnade på en gång.
Vaknade vid halv tre med en sån fruktansvärd halsbränna som gjorde att jag bara vände och vred på mig till klockan 4 - då klev jag upp!

Satt uppe till 5 och gick och la mig igen, då började Benz jävlas ist, hoppa på fågelburarna som hon inte har gjort på de senaste åren!
Antagligen var det jag som stört hennes nattsömn av mitt vändande och vridande, springande upp och ner + att jag ville ha liiite lyse tänt i hallen så jag hittar ner för trappan *suck*
var det bara att gå ner ännu en gång och släppa ut henne i kylan, trodde hon skulle ge upp och vilja komma in på en gång igen, men så blev det inte - jag kunde gott somna om i ett par timmar till!


Nu till vår vecka.
Måndag så var vi jue hos BM, men det vet ni jue redan allt om, så det hoppar vi över.
I tisdags så kom Malte på middag efter jobbet då Micke hade gjort svärfars kycklinggryta, mycket trevligt och mysgt med lite gäster ibland.
I går onsdag så var vi ner till Birsta igen då musen som M. köpte till datorn vägrade att fungera - var bara att packa ihop den och lämna tillbax (byta).
Sen for vi till mamma och pappa en stund då vi ändå var i krokarna vill säga.
Till kvällsfika så blev det kycklingröra och vi ringde Malte så han åxå fick lite, sen så började mitt helvete ni läste om i början av detta inlägg!!

Idag ska jag bara ta´t lugnt och tvätta lite.. allt börjar jue kännas lite jobbigt nu, önskar bara att man kunde få lite mer hjälp hemma här då man ber om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0