Vaken tidigt

2009-10-07 @ 08:06:27


Japp, det har jag varit hela långa veckan.. förvisso har Micke jobbat och jag varit tvungen att väcka honom, men har faktiskt inte somnat om nåt efter han åkt, eller jo det gjorde jag i måndags - på soffan, menmen ingen är felfri!

I måndags så blev det en ordentlig städning (dammsugning) i köket, och det behövdes kan jag meddela, Micke har jue börjat elda nu i vedspisen och det dras in så mycket bark och jävelskap med veden + att vi (jag) har 3 fåglar och 2 katter som inte har lärt sig att äta med folk(djur)vett.

Igår blev det åxå en dammsugning av köket; jag var sååå duktig att jag råkade tappa fågelmatskålen (fröautomaten) i golvet, och ni ska inte tro den var tom heller, utan helt full - nyss påfylld *grr* men har ingen att skylla på för jag var helt ensam hemma..

Igår kväll snöade det åxå, förvisso snöblandat, så det är borta nu!!

Idag har jag redan hunnat med att äta grötfrukost och bäddat rent i sängarna + i Mickes sovplats (soffan) och nu ska jag slänga in sängkläderna i maskinen.
Ska duscha sedan ikväll innan sängen kallar, är så mysigt att lägga sig nyduschad i renbäddade sängar.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Men vad du hunnit mycket då:) Själv har jag hunnit lämna max på dagis handlat lite sedan hem o kolla buden på tradera o nu är jag här, ska äta nån frukost snart eller kanske lunch. Jaja men vilken dag kommer ni ner o hälsar på då?? I kväll kanske??? kram

2009-10-07 @ 10:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0