"Tråk" torsdag

2009-10-22 @ 15:54:52

Idag har jag faktiskt varit riktigt jäkla lat och inte gjort många knop; väckte Micke, släppt in och ut kissarna och kollat på Andra Avenyn som jag missade i tisdags.

Ska snart gå ner och köra igång diskmaskinen och sedan hade jag planerat att plocka undan den vikta tvätten, hade planerat att städa hallen nere och dammsuga trappan upp, men ähh orka???

Idag ska väl de/han som skulle köpa traktorn komma åxå, egentligen skulle de komma i tisdags men blev ändrat till torsdag och det är det jue idag.. sedan måste vi åka på affärn och handla lite mat, är helt tomt i kylen - bara min lunch som står där och den får ingen annan käka upp inte!

Nää det är väl bäst att man gör liiiite nytta så det ser ut som om man inte är sååå lat iaf.

See Ya´ll later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0