Torsdag igen..

2009-10-15 @ 18:26:36
Jahapp så var det torsdag igen då, klev upp imorse vid 9 för att ta mig i kast med tvätten, men blev sittandes framför tv och dator + mobil (ja inte allt på samma gång) för länge så inte förrän strax före 15 påbörjades första maskinen  aja bättre sent än aldrig sägs det, va??

Har varit lite eller ganska så mycket ledsen idag åxå, haft lite panik över detta med helgen och att vara ensam hemma.. mamma erbjöd sig att sova över, men då måste hon lämna Buff ensam hemma med pappa och det kan bara sluta i katastrof, så jag bestämde mig efter mycket övervägande att bita ihop och hålla god min inför Micke och låtsas som ingenting, eftersom samtalet jag hade med honom igår verkade inte ha gått in riktigt.

Men så kom han hem idag och sa att det blir nog ingen resa imorrn, han tyckte att det kändes skumt med bakhjulslagret på Golfen, så han ska till "farfar" sedan och prata med honom..
Åh, så skönt kände jag, men som sagt hålla god min är det bästa i detta läget.

Samtidigt som all panik över helgen så har jag och Våfflan varit riktigt ovänner idag.. jag fattar lixom inte VARFÖR hon måste gå ut, vara ute i 5-10 minuter för att sen ska komma in och springa till matskålen och finns det inget nytt där då ska hon ut igen... sen är hon inte som Benz som säger till 1gång när hon vill ut och sedan väntar på att man kommer, utan hon jamar och skriker vid dörren ända tills man står där!!
Samma sak är det vid ingång, hon hoppar på handtaget om och om igen tills att nån vänlig själ öpnnar, medan Benz hon hoppar 1 gång och sedan lägger hon sig på bänken och väntar eller går en runda till.
Där märker man vilka olika personligheter de har..  

Nu: Unga Mödrar
Sedan: Lovade Micke att jag skulle väcka han till halv8, så han kan fara till Lotjärn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0