Torsdag 8/10-2009

2009-10-08 @ 12:28:02
Imorse så blev det faktiskt en traditionell sovmorgon för mig och Våfflan.. vi har jue varit uppe vid halv 6 - 6 varje morgon hela veckan!

Mysigt värre var det att få vakna vid halv 10 och se att solen sken för en gångs skull.

Idag så tänker inte jag göra nåt speciellt, har duschat och plockat undan lite sängkläder som blev tvättade igår + betalat bodysarna jag vann på Tradera igår, tycker 15kr + 12 kr i frakt för 2 bodysar inte var helt fel.
Bjöd på en flecedress med komönster först, men den fick jag släppa taget om.

Ska åka ner till Birsta nåt och handla lite mer kläder till bäbis nåt framövers.. har jue presentkort på Birsta City som jag fick ta över från mamma och det är 650 kr kvar där och det gäller till 31 dec, så då passar det jue att shoppa till den lill*

Nu skriker magen efter lite lunch och bäbis är vildare än vildast så det är nog fler som är hungrig.

See Ya´ll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0