Snön snart borta igen

2009-10-19 @ 20:32:23
och ingen är väl gladare över det än jag.. förutom Mercedes då´rå.

Imorrn så är det dags för ännu ett besök hos barnmorskan, så det blir att åka till mamma imorrn bitti, och sedan från henne till stan vid 11, halv 12.. funderar på om man skulle ta sig en fika på Kulturmagasinet då vi ändå har tid på oss i stan..??

Kissarna har varit helt fruktansvärt outhärdlig idag så jag önskade att jag kunde låsa in dem på logen eller nåt sånt, men det vågar jag inte för då får man väl höra det åxå, ett bra tag + att de kommer ändå ut därifrån genom alla springor i väggarna.. de har sprungit ut och in och när de väl kommit in så ställer de sig och jamar och skriker, typ;
Åhh vad det är synd om mig/oss då det snöar ute!!
Men gå för i h-vete inte ut då!!!!


Nu ska jag snart krypa ner i soffan och se Grannfejden på TV3, medans Micke försvann och skulle hjälpa till som han själv uttryckte det.. börjar på att bli hungrig igen åxå, men vill helst inte ha nåt nu då halsbrännan har börjat sagt till igen!!

Nu: Plocka i disken i maskinen.
Sedan: Grannfejden och ev. lite kvällisfika.

layouts myspace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0