Sista oktoberdagen

2009-10-31 @ 21:00:56

Tänkte att det kanske var på tiden att jag skriver en rad eller flera igen, så ni inte tror att nått har hänt!

Idag är det då den 31 oktober och "bara" 30 dagar kvar till beräknad nedkomst (som jag hoppas blir tidigare)..

Vi har iaf spenderat dagen med att bara ta´t lugnt, vi tog oss en tur med "Bosse" förut och testade GPS:n som jag fick i födelsedagspresent, tyckte det var på tiden att grejja med den.

Har bakat 2 st sockerkakor åxå, de står i ugnen nu och är alldeles strax klara, det blev en vanlig med russin i och 1 med liiite kakao i mest bara för färgens skull.
Mamma och pappa kommer upp en stund imorrn och då tänkte jag passa på att vara lite "huslig" och baka lite.
Har faktiskt varit riktigt duktig idag; gjort iordning middagen och bakat.. annars brukar helgerna vara Mickes middagsdagar men så hade han så fruktansvärd huvudvärk och gick och la sig och vilade medan jag fixade middagen, som idag bjöd på Texmexkyckling, ris och beasås.

Nu ska jag passa på att duscha, och sedan blir det TV:n, tänkte se Seed Of Cucky på TV4film som börjar nu kl 21, Micke är hos Björn och kollar på film där eftersom han ändå skulle vara chaufför åt Lina sedan.



Vill ha denna låt... NUUUU!!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

vilken söt blogg du har :) hihi

2009-11-01 @ 11:35:25
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0