Så trött (OBS Väldigt gnälligt)

2009-10-14 @ 14:05:15
Ja, det sammanfattar mitt humör idag, med lite inslag av illamående...

Det är jue inte konstigt att ha dessa "problem" är det bara är ca 6v kvar tills bäbis förvänatas titta fram, men det är såå fruktansvärt jobbigt att inte orka med nåt, bara ligga i sängen eller soffan och sova.
Sen tror jag att saken inte blir bättre av att bara gå hemma hela dagarna heller, skulle så gärna vilja hitta på nåt med Åsa eller mamma, men som sagt min rygg klarar inte av bussåkande och bil har jag inte nu *bläääääää*

Har jue hur mycket som helst att göra hemma här åxå, men orkar inte med det nu.. kanske det blir lite bättre imorrn!?

Fick iaf bodysarna jag vann på tradera igår, ska lägga ut bilder senare.. för en gångs skull ligger kameran nere där den ska vara och inte uppe vid datorn..

Packade lite inför förlossningen igår åxå, det vi ska ha med till bäbis, så 1 sak är iaf avklarat!

Nu: Försöka hålla mig vaken tills middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0