Har det jag funderar på

2009-10-05 @ 12:27:41
Ja, det har ni säkert läst i förra inlägget!?
Vill inte berätta vad det gäller riktigt ännu, kanske jag aldrig gör det heller OM det skulle lösa sig.


Men nu till nåt som jag bara är tvungen att berätta.
Inatt när jag höll på att somna, så hörde jag en av katterna morra och fräsa.. trodde det var slagsmål på G i sovrummet så jag tände lampan ovanför sängen och insåg snabbt att Benz låg och sov på filten bredvid mig..
Jaha men då måste det vara Våfflan då.. men hon sov jue åxå, men hörde att det kom morrattacker från hennes plats!!
Alltså drömde Våfflan nåt väldigt otäckt om hon lät sådär illa.
Har vaknat av att hon brukar skrika rätt ut i sömnen ibland, men ALDRIG morrat och fräst!!

Helgen har iaf varit ganska så bra, "farfar" kom jue en sväng på lördag - eller Micke hämtade honom, och vi bjöd på middag innan han skulle hemövers igen.

Senare på kvällen kom Mats hit och ville visa upp baslådan och det runt i kring, blev liiite avis faktiskt.
Jag har jue en låda som Micke lovat koppla in i Passaten, men måste först byta högtalare i den för det bara skriker ur de som sitter där nu + att det känns mer väsentligt att få ordning på elfelet jag har i bilen först!

Mats och Miclke for en tur till Torpshammar vid 2-tiden och var inte hemma igen förrän halv 4-4 typ.. då var jag tokig, menmen kan (orkar) inte skälla heller...

Igår så kom mamma och pappa en sväng och hade med sig fikabröd - dock inte kanelbullar, men ändå.

Nu ska jag gå ner och kolla HTG, sen blir det lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0