~Fredag 23 okt 2009~

2009-10-23 @ 14:21:17

Dagens irritationsmoment:

♠ Vaknade med halsbränna.
♠ Fick världens utskällning klockan 7 imorse.



I natt var det en sån där hemsk/jobbig natt igen, vaknade klockan 4 av en sån fruktansvärd halsbränna så jag trodde jag skulle (ursäkta) spy, låg och vände och vred på mig i hopp om att den skulle släppa eller åtminstonde minska, men ICKE, det kunde man jue se sig om i stjärnorna efter!!

Klockan 5 då mobilen börjar prata så var jag helt död där under täcket, men tänkte att när Micke har farit så kan jag lägga mig nere i soffan och kolla på Vakna med the Voice och bara mysa med Våfflan.

Men kan tala om att när klockan var närmare sju så fick jag världens jävla utskällning och sen for han... då orkade jag inte gå ner och inta soffan så jag tvärsomnade om i sängen till 9 - med liiiite halsbränna förvisso!

Undrar om fortsättningen på denna dag blir nå bättre än den börjat då??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0