Ensam i helgen

2009-10-14 @ 20:48:54
Japp som rubriken lyder så ser det ut som att undertecknad blir ensamstående med 2 katter i helgen!!

Micke kom hem idag med en plan om att vi kunde åka ner till Flen på fredag eftermiddag eller lördag morgon för att hämta luftvärmepumpen som "farfar" fått.. är jue billigare att hämta den än skicka.
Jag tyckte det lät som en superbra idé, skönt att få komma i väg lite innan bäbis kommer.. så vi passade på att for till Lotjärn efter middagen och skulle höra om detaljer.

Då tycker "farfar" att det skulle vara kul om han åxå kunde följa med, och visst det gör väl inte oss nåt, men så när han ringer de som han ska få pumpen av bestämms det helt plötsligt att vi ska åka på fredag eftermiddag och stanna kvar i Flen tills på söndag!!!

För det första så känns det inte direkt bra att åka och vara borta hela helgen så här nära inpå förlossningen + att kissarna då..? Jag har faktiskt ansvar för mina små fyrfotade (har man dragit på sig djur ska man ta hand om dem åxå).

Känns jue inte sådär superroligt att vara hemma hela helgen ensam heller, OM det skulle bli nåt då.. vad händer då + att jag har ingen bil att åka till mamma med heller... eller om jag åker innan mörkret infaller så funkar det väl, men ändå...

Micke sa att han skulle försöka lösa att de åker hem på lördag eftermiddag ist, och jag hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0