En välbehövlig sovmorgon

2009-10-28 @ 13:49:25
tog vi idag, jag och Våfflan, Benz skulle ut vid 6 som vanligt!
Var så illa tvungen till det, då jag vaknade i natt vid 2tiden efter att ha sovit sött i 2,5 timmar med en fruktansvärd halsbränna!!
Det kändes som om jag skulle spy (rent ut sagt), så efter mycket vändande och vridande + väckande av sambo så somnade jag om vid halv 9 och sov till 11.. skämms lite över det, men fan har jue inte sovit alls i natt nästan!?

Solen skiner idag och jag skulle så väldigt gärna vilja hitta på nåt, MEN VAD..?
Har jue lixom ingen bil, som fungerar med nått vett, och även fast jag ska ev. ha "Bosse"* (förklaring följer längre ned i inlägget) på tisdag så känner jag inte att vilja ha den till stan en dag som denna + att det fortfarande inte sitter några vinterdäck på den (ännu).

Åh, vad jag är hungrig, men vågar knappt tänka på mat, är så less på halsbrännan som kommer på en gång jag har ätit minsta lilla sak, eller druckit för den delen.. skulle vilja ha en Ramlösa nu, menmen, får så lov att dricka vatten ist!!

*Bosse är min bil, döpte den till det då jag var som mest less och arg på den för den aldrig kan funka felfritt och ville ha nån att skälla på!!

Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

haha jag kallar min hund Bonzo för Bosse av samma anledninge haha, nä skoja bara :D

2009-10-28 @ 17:08:03
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0