Barfota idag

2009-10-27 @ 16:17:12
Ja, är man gravid så är man.. får dessvärre inte på mig strumpor utan att halvt bryta ihjäl mig, så därfär är jag hellre utan.
Hade jue kunnat be Micke idag då han ändå är hemma och har ont i magen, men vill inte skämma bort mig med såna bekvämligheter  det är bara en ren tur att vi inte ska nånstans...
Det går bra om jag tar på mig dem direkt på morgonen, men i morse var jag så varm om fötterna att jag inte ville ha nåt på dem, och det får jag ångra bittert nu!

34 dagar kvar, ojoj, nu börjar det närma sig.. pappa tror stensäkert på att jag kommer att få för tidigt och det har jag absolut inget emot, huvudsaken är jue att bäbis mår bra!

Har tjatat på Micke nu i snart 14dar om att vi måste åka ner till Birsta och köpa en fleeceoverall som vi kan ha i bilen åtminstonde, eftersom vi har vinteråkpåsen (nästan som en dunjacka) att ha i vagnen, men tror ni det har hänt ännu??
Nej, det har det inte, men att åka nerövers och springa på Jula, Biltema och de affärerna går bra det, verkar det som.
Köpte faktiskt det första blöjpaketet igår, som jag tänkte ha med till BB, och därmed är "bbväskan" packad och klar.

Tänkte till och med vara så snäll att lägga ut en magbild från igår åxå, har jue blitt lite såna från mig, men jag tänker inte på det.. dessutom så kan ni som har familjeliv kolla där ist, där heter jag YoYoGirl!



Nu ska jag fortsätta med tvättandet och sen blir det middag (om halsbrännan ville släppa).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0