26 Okt för 2 år sedan

2009-10-26 @ 12:22:10

Klockan 7.40 fick jag ett telefonsamtal, det var ifrån Rolf som ringde och talade om att Micke hade krockat med Chevan på väg till besiktningen i Ånge.. det var/är det värsta jag varit med om!

Eftersom Mickes mobil pajade i krocken så kunde jag inte få tag i honom, men Rolf försäkrade mig om att han mådde bra och så, sa till och med en kommentar om "att det är ingen fara med honom, han springer runt här på vägen och så!"

Trodde han skulle få komma hem ganska så snart, men han blev inlagd på Sundsvalls Sjukhus på IVA, förvisso bara över dagen, men vi trodde det skulle bli längre så jag tog första bästa buss och for ner till Timrå.

På kvällen vid sjutiden så fick han komma hem så vi hämtade en mörbultad Micke utanför Sjukhuset, egentligen ville de ha han kvar över natten, men han vägrade.

Vi åkte upp till Ånge där de hade ställt Chevan på kvällen för att se hur stora skadorna egentligen blivit, Micke blev ju så chockad så han trodde det inte var så stora fel på den, men ack så fel han hade.

Klickbara bilder!

                   

Denna syn följde mig länge, kunde inte somna på natten då jag sett hur bilen såg ut!!

Gudskelov klarade Micke sig med "bara" ett knäckt revben, men när man ser bilen tänker man att det kunde gått mycket värre!


Kommentarer
Postat av: Petra

oj vad jobbigt. tur att det gick bra.Traumatiska händelser kan förfölja en ett bra tag efteråt.

2009-10-26 @ 14:12:59
URL: http://jagoalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0