~091010~

2009-10-10 @ 21:50:35
Nu är vaggan på plats, och har hämtat hem en massa barnkläder som jag hade när jag var bäbis.. tycker det känns ganska bortkastat att springa runt och köpa nytt hela tiden som han/hon ändå kommer att växa ur på en gång så därför har jag kollat genom mina gamla bäbiskläder efter nåt passande.. har lämnat alla fina klänningar hemma hos mamma och samma med de rosa kläderna i väntan på efter förlossningen så vi vet vad det kommer fram.
Tog med mig några röda tröjor och sånt men det kan faktiskt en pojk ha åxå + att vi som sagt kommer att handla lite mer på presentkortet från Birsta City!

Mercedes är den som varit mest nyfiken på vaggan; har varit inne i den nästan varje kväll och kraffsat, tur jag har lagt över en filt så det inte kommer en massa katthår på sängkläderna.
Medans Våfflan verkar ta det hela i godan ro.. hoppas det kommer att gå bra med de 2 och en bäbis i huset..?

I går var bäbis ovanligt snäll, lugn och harmonisk.. gjorde inte många knop, men idag oj oj oj, har inte fått mig en endaste lugn stund.. gudskelov är h*n lugn på nätterna och vild på dagarna - hoppas det håller i sig efter födseln åxå!?

Nu ska jag ta mig i kragen och ge missarna mina mat.. och sen blir det TV:n.

P&K

Kommentarer
Postat av: ♥Babypink♥

Va söt blogg du har

2009-10-10 @ 21:53:04
URL: http://jennysbloggmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0