Varmt och förjävligt

2009-11-15 @ 18:45:19
Det är förjävligt vad varmt det ska vara i detta hus jämt och ständigt... Micke klagar på att han fryser jämt så då måste det självklart eldas i vedspisen och för en som är gravid i snart vecka 38 är det inte det mest roligaste att vistas i då!
Är alldeles kladdig och även om jag ställer mig i duschen så är det likadant nästan på en gång igen, så det är lika bra att vänta med duschen tills innan natten.

Igår hade vi besök hela dagen i form av mamma och pappa, det var mysigt värre.
De hade med sig middag som vi avnjöt tillsammans - kött, potatis och beasås *mums*
Efter de hade åkt så blev jag ensam, då Micke försvann (som vanligt), men det var väl lika skönt det med.. han är jue aldrig längre bort än ett telefonsamtal om nåt skulle hända (eller sätta igång).

Overallen som mamma "köpte ut" till mig från Lidl var hur söt som helst och nu längtar jag ännu mer tills bäbis behagar att komma, pappa hade köpt lite gosedjur han med, var så sött så.. ska lägga upp bilder på dem sedan, kanske blir imorrn.

Så är det måndag imorrn då´rå, ska nog inte göra så mycket hemma här, försöka umgås med min lilla Benz som har varit ute hela dagen idag och inte haft tid alls för matte.. tycker jag inte om serru *hihi* närå skämt åsido, om hon hellre vill vara ute så får hon väl det då!?

Nu; ner och sätta mig i det mindre varma vardagsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0