Solens strålar gör nytta!

2009-11-26 @ 13:45:49

Idag så har solen varit framme och det är det bästa med denna torsdag än så länge..
Har hunnit med såå mycket idag trots att jag haft ont i fogar/ljumskar, hoppas solen kommer tillbax på besök imorrn!

Började dagen med att totalt somna om på soffan innan Micke skulle åka, men gudskelov så vaknade jag i tid så han kom i väg i "någotsånär" vettig tid, trodde i min vildaste fantasi att jag skulle få somna om en stund i sängen efter 7 åxå, men tjii fick jag.. klockan 8 så gav jag upp och klev upp och käkade frulle.

idag har jag hunnat med att äta frukost (brukar inte kunna det i vanliga fall), sätta upp adventsstakarna i köket och vardagsrummet, ramat in ultraljudsbilderna som har hängt på kylskåpsdörren sedan juli och tvättat en maskin (högen krymper sakta men säkert)!

Nu är det bara min juldesign här på bloggen som ska knepas och knåpas fram, men det kommer väl det åxå!

Mercedes verkar vara lite piggare idag, så det kanske bara berodde på avsaknaden av solen??

Har varit så ovän med Våfflan inatt, hon kunde inte ge upp med att hoppa upp på fågelburen så fågeln höll på att flaxa runt och bli livrädd!
Klockan halv 2 så kastade jag ut henne och gick upp och la mig igen, sov till halv 4 då jag vaknade av att hon hoppade på handtaget och ville komma in, lite snällare och trött.
Imorse när jag kom ner så låg hon och sov i babyskyddet som står och väntar i köket!

Nu; ringa mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0