Måndag igen

2009-11-02 @ 14:29:52
Inte är jag sjuk heller, yet, men känner mig konstig i näsa och fryser men hoppas på att det är pga vädret och övergående.

Annars så har jag temejfan inte fått nå sömn alls i natt.. trodde i min vildaste fantasi att eftersom jag vaknade tidigt igår morse så skulle det bli en tidig kväll, men icke då!

Klockan 1 inatt efter vi sett Grannfejden (reprisen) så släckte vi och gick och la oss, jag tvärsomnade i ca 30 minuter då Benz kom på att hon skulle ut!
Efter hon kommit in igen efter 2-tiden så var jag helt utsövd.. låg och vände och vred på mig till klockan var efter 3 då jag kunde somna igen, och sedan upp till halv6.. GANSKA TRÖTT IDAG.
Menmen, vad gör man... hade kanske mycke att tänka på åxå men tanke på gårdagens händelse på Baren.. men har nu åxå fått klarhet i att man måste vara riktigt nära för att bli smittad.. men man vet jue aldrig!?

Idag så har jag inte gjort många knop, kollat på Emmerdale och nu sitter jag här med en kopp kaffe, ska åka och handla sedan då M. kommer hem och efter det middagsdags för sen ska M. till Lotjärn och hjälpa farfar med antennkabeln!

Nu ska jag ta på mig en tröja och sedan blir det att krypa ner i soffan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0