~Lovade Micke~

2009-11-13 @ 13:51:31

Ja, imorse så lovade jag Micke att jag inte ska föda nåt barn idag iaf.. anledning; kolla dagens datum (fredagen den 13), känns inte direkt 3v-ligt att föda idag, men OM jag mot all förmodan åker på värkar eller dyl. så kanske det tar ett tag så bäbis tittar ut - efter midnatt det skulle kännas bättre!

Har jue inte haft några känningar alls ännu så det ska jue inte va´ nån fara, menmen vem vet?!

Hade en riktig myskväll för mig själv igår, Micke var trött och gick till sängs efter Lyxfällan, så jag blev kvar nere själv eftersom bägge katterna åxå försvann upp på övervåningen.. kokade mig 2 korvar och glodde på Big Brother på TV400, visst bara skit, men gud så skönt att få vara helt ensam en stund.. kvart i 12 kom jag upp och la mig, men somnade inte förrän efter halv 1.

Våfflan har sovit otroligt dåligt i natt hon med, vaknade av att hon måste haft en mardröm i natt igen, hon skrek och jamade så jag trodde hon ville gå ut, men så såg jag henne ligga på skötbordet och sova när jag kom fram, så det måste ha varit nåt hon drömt.. stackars gojäntan, då var klockan halv 5 och jag ska upp till halv 6!

Imorrn så kommer jue mamma och pappa upp och vi ska äta middag tillsammans, mysigt värre.. de har med sig overallen till bäbis åxå som de fick lov att "köpa ut" åt mig igår på Lidl.
De har jue liiite närmre än oss att handla så då passade jag på att skicka mamma dit, bilder på den kommer senare.

Nu känner jag att kaffet lockar mer än bloggen så därför ska jag svika er mina vänner (och er andra åxå).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0