Juldesign!

2009-11-23 @ 15:08:38
Ja, som rubriken lyder så håller "undertecknad" på att pyssla med en ny design här på bloggen, tänkte ha en "julig" ton i år!

Har hittat bakgrunden jag ska använda, nu är det "bara" att försöka få ordning en snygg header, som passar till mitt tema!
Har jue ända tills på söndag på mig att fixa det, eftersom till första advent så tänkte jag vara klar med allt julpysslande även hemma här, och som jag skrev igår så är det bara adventsstakarna kvar!

Hoppas bara att bäbis behagar att komma snart, så jag inte måste avbryta mitt pyssel.. närå så "på" för julen är jag inte!!

Har lixom vuxit ifrån det där med julen och tycka det är spännande.. jag äter jue knappt julmaten längre!!??
Om vi firar juldagen hemma hos mamma och pappa så brukar till och med mamma bjuda på annan mat till mig, bara för att jag ska slippa den där juliga, men det går bra ett par dagar!

För 2 veckor sedan så "tjuvstartade" vi på julen.. Micke kom på när vi var och handlade att han var sugen på prinskorv och rödbetssallad så sagt och gjort, det blev det till middag en dag då, kissarna åt det till och med, ja inte potatisen då, men allt det andra.. jag tror de har mer julstämmning än matte?

Nä, nu ska jag hänga tvätt, sen blir det att ställa sig vid spisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0