Igår hängig och idag

2009-11-03 @ 09:44:24
är allt kanon!?
Ja, förvisso så känner jag mig ofattbart trötter och vill bara spy över nästa sak jag har planerat, men det beror nog mest på graviditeten just nu!!

Trodde jue att jag skulle bli tvärdålig, men så i går efter vi käkat middag (Ultimate Cheese på Max) så var alla förkylningsbesvär som bortblåsta.. imorse när jag vaknade var jag pigg som en lärka och tog mej en dusch efter Micke farit på jobbet!

Idag ska jag till Stöde och träffa barnmorskan igen och förhoppningsvis är det sista gången, inte för att jag inte trivs med henne, utan mer för att jag vill att bäbis ska komma snart.
Nästa träff är annars den 19 november och då är det jue "bara" 11 dagar kvar så jag har en stark förhoppning om att detta är sista kontrollen.

Jag som hade tänkt att ta Bosse till Stöde idag, men så orkade inte Micke lägga om till v-däck igår, så därför har han Bosse på jobbet och jag tar hans Golf *snyft*

Trodde det skulle vara glashalt imorse, då det har regnat hela natten, men så när jag släppte ut Benz imorse så såg jag att det regnade fortfarande och var +grader, så ingen fara på taket, jag klarar nog av denna bilresa åxå.. har jue redan hunnat med att vara till T-hammar föratt lämna senapen som Micke glömde ta med sig till jobbet idag.

Nu; en snabb frulle innan jag beger mig mot Stöde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0